آموزش روش نصب پلاگین DANGNIX در دایرکت ادمین

در این مطلب می خواهیم با آموزش روش نصب پلاگین DANGNIX در دایرکت ادمین در خدمت شما کاربران عزیز باشیم.  در ابتدای مقاله توضیح مختصری درمورد پلاگین DANGNIX و خصوصیات مهم آن ارائه خواهیم داد و در ادامه به آموزش روش نصب این پلاگین خواهیم پرداخت. امیدواریم این آموزش مورد توجه شما قرار بگیرد و برای شما مفید و کاربردی باشد.

روش نصب پلاگین DANGNIX در دایرکت ادمین

روش نصب پلاگین DANGNIX در دایرکت ادمین

پلاگین DANGNIX

DANGINX :پلاگینی است که در کنار مدیریـت پنل شما نصب شده و همـان طور که از نام آن پیداست، وب سرور NGINX در کنار Apache  برای شما نصب می شود و کار می کنـد ( Reverce Proxy).

لازم به ذکر است که این پلاگین به شیوه لایسنسی می باشد. در زمان نصب توانایی بهره گیری از لایسنس تریال 15 روزه بهره گیری بفرمایید و چنان چه تمایل خواهید توانست لایسنس ماهانه آن را خریداری نمایید.

خصوصیات مهم پلاگین:

روش نصب پلاگین DANGNIX در دایرکت ادمین

روش نصب پلاگین DANGNIX در دایرکت ادمین

High Performance : بیشتر شدن بهره وری و کارآمدی سرور به شیوه کاملا آشکاری . بیشتر شدن چشمگیری در سرعت سرور و سایت های شما مشاهده خواهد  شد.

Protection Against Malicious attacks: پلاگین ذکرشده حاوی فایروال پر قدرت و قابل کانفیگ است که از خصوصیت پیش فرض آن می توان به مواجهه با یورش DDOS و … اشاره کرد.

GZIP compression , Save bandwidth: توانایی فعال سازی GZIP به شیوه ویژوالی و توانایی تنظیم نوع فشرده سازی از شماره 1 تا 9 ( 1 کمترین و 9 زیادترین فشرده سازی)

99.9% compatible with Directadmin : سازگاری 99.9 درصدی پلاگین با مدیریـت پنل دایرکت ادمین و حمایت از سرویس های دایرکت ادمین. از توانایی آن به بروزرسـانی اتوماتیک ، نصب اتوماتیک و پاک اتوماتیک اسکریپت ها و سرویس ها می باشد.

Auto Update: به شیوه real time پلاگین با سرور در رابطه و خود را به آخرین ورژن موجود بروزرسـانی خواهد کرد.

و خیلی از خصوصیت دیگر که با نصب این پلاگین به سرور و کنترل پنل شما اضافه می شود .

 

روش نصب پلاگین DANGNIX در دایرکت ادمین

در محله اول ضـروری است که وارد سایت danginx.com شده و یک حساب رایگان تهیه نمایید.

سبعد از طریق ssh به سرور متصل شوید. برای این مورد خواهید توانست از putty بهره گیری بفرمایید. ضـروری به ذکر است که انجام تغییرات ضـروری است که با یوزر root وارد سرور شوید.

سپس لینک فایل پلاگین را از سمت ناحیه کاربری رونوشـت و در سمت سرور با دستور wget فایل را دانلود نمایید.

سپس دستورات پایین را به ترتیب وارد نمایید:

tar -xzf danginx.X.Y

cd danginx/

sh install.sh

نکته: منظور از x.y ، ورژن پلاگین است که فایل آن را دانلود کرده اید.

روش پاک کردن پلاگین

برای پاک کردن پلاگین از دستور پایین بهره گیری بفرمایید:

sh /etc/danginx/uninstall.sh

خب دوستان به انتهای مقاله آموزش روش نصب پلاگین DANGNIX در دایرکت ادمین رسیدیم . از توجه و همراهی شما سپاسگزاریم. در صورتی که نیاز به اطلاعاتی در زمینه سرور مجازی رایگان و هاستینگ دارید مقالات موجود در این سایت می توانند راهنمای خوبی برای شما باشند.

شاد و پیروز باشید.