5 نکته که باید در مورد هاستینگ بدانید اما نمی دانید

ما در این مطلب به بررسی 5 نکته مهم در مورد نکات انتخاب هاستینگ می پردازیم:

مطلب مرتبط:سرویس های هاستینگ های مختلف

هنگامی که شما شروع به خرید یک سرویس هاستینگ خوب می کنید، باید نکات انتخاب هاستینگ مناسب را بدانید و باید عوامل خاصی را جستجو کنید، مانند سرعت و قابلیت اطمینان، و شاید شما یک ایده را در مورد فضای سرور مورد نیاز خود داشته باشید. اما این کار آن را به پایان نمی رساند و بسیاری از صاحبان وب سایت های بالقوه اندکی فکر می کنند که چه چیزی را برای حال می خواهند. در اینجا 5 نکته وجود دارد که بعد از خواندن آنها می توانید با خیال راحت به خرید و انتخاب هاستینگ بپردازید.

آیا هاستینگ به اندازه ی کافی خوب است؟

اشتراک گذاری هاستینگ در واقع یک کار استاندارد در صنعت هاستینگ است و یک برنامه ی عادی است که شما در سایت تبلیغ می کنید. البته این برنامه ها برای اکثر سایت های مورد نیاز است، از سایت های خانوادگی و وبلاگ های شخصی گرفته تاسایت های کسب و کارهای کوچک و متوسط و حتی برخی از سایت های بزرگ. اما این برای همه مناسب نیست و بسیاری از مردم حتی متوجه نیستند که جایگزین وجود دارد. طرح های هاستینگ مشترک به این معنی است که سرور شما بین سایت شما و چندین نفر دیگر به اشتراک گذاشته شده است. با این حال، شما نمیدانید که چه کسانی هستند و چه «همسایگان دیجیتالی» دارید، و اکثرا نیازی به دانستن آن ندارید.. با این حال، اگر یک همسایه رفتار خوب کند، می تواند عملکرد و رتبه شما را تحت تأثیر قرار دهد. این مسائل ممکن است با وبسایتهای سنگین ترافیکی و نیز سایتهایی که دارای ترافیک دوره ای هستند افزایش یابد. اگر به یک راه حل مشترک نیاز دارید، این را در ذهن داشته باشید که یک هاست باید به شما سرعت و ترافیک خوب را تضمین می کند و تداخلی بین کار های شما و همسایگان دیجیتالی شما بوجود نیاورد. 

میزبانی نامحدود که واقعا وجود دارد

تمام برنامه های نامحدود برابر نیستند. اگر شما چاپ خوب را بخوانید، ممکن است در سایر نقاط مهم کیفیت آن از بین برود. شما نباید به دنبال یک سایت باشید که جزئیات خاصی از برنامه های نامحدود آن را اجرا می کند و به وضوح اشکالاتی را در یک طرح نامحدود ارزان تر ایجاد کند. شما می توانید تصمیمات خود را بر اساس دانش بگیرید. همچنین، شما باید به دنبال یک نوع خاص از هاستینگ باشید که بتواند الزامات سایت شما را پشتیبانی کند و سپس به دنبال هاستینگی که به راحتی شما بیافزاید. این ممکن است هاستینگ شما را به عنوان هاست ترجیحی یا بهینه سازی محیط برای پلاگین ها مورد استفاده شما قرار دهد یا حتی پشتیبان های خاص را ارائه دهد.

مسائل مربوط به سرعت که باید از آنها آگاهی داشته باشید

مشخصاتی که شما در انتخاب طرح خود به آن نگاه می کنید یک مرور بسیار ساده است که یک هاست واقعا می تواند آن را تضمین کند. متغیرهایی هستند که سرعت را تحت تاثیر قرار می دهند. به دنبال مقدار مناسب پهنای باند باشید، بنابراین شما به اندازه کافی کوچک نمیشوید، ترجیحا نامحدود می شوید. هاست شما بایستی سخت افزار مدرن را برای اطمینان از زمانهای مناسب نگهداری کند. سرور شما باید قدرت پردازش عالی و رم کافی داشته باشد، بنابراین قسمت پشت صحنه سایت هرگز خسته کننده نخواهد بود. 

سرورهای شما سازگار با محیط زیست هستند؟

این یک رمان جدید در هاستینگ است، اما احتمال دارد که روند رو به رشد “سبز” رو به افزایش باشد. ما همه شروع به نگرانی بیشتر در مورد استفاده از منابع در سراسر جهان کرده ایم. هاستینگ سبز به شما درآمد بیشتر نمی دهد – در واقع می تواند در طول زمان یک صرفه جویی در هزینه باشد. این بدان معنی است که هاست شما برای محافظت در برابر ضایعات بهینه شده است و این شامل مواردی همچون مصرف برق، بازیافت و نوع و کیفیت تجهیزات مورد استفاده می شود. این اغلب صرفه جویی در خط پایین را به شما انتقال می دهد، زیرا این کار آنها را قادر می سازد هزینه های خود را پایین نگه دارند و هزینه های افزایش یافته را به شما تحویل ندهند. 

آیا هاست “رایگان” واقعا بصرفه است؟

نکات انتخاب هاستینگ

نکات انتخاب هاستینگ

هاستینگ رایگان بسیار وسوسه انگیز است، به ویژه برای شروع و استفاده های دیگر. با این حال، به ندرت یک ایده عالی برای هر وب سایت حرفه ای است. ترافیک اغلب زیاد می شود و شما نوع آپ تایم را دریافت نمی کنید که به شما کمک می کند به مشتریان حرفه ای نگاه کنید. اگر به دنبال ایجاد یک سایت خانوادگی هستید یا تجربه کمی در ایجاد وبسایتها دارید، یک هاست آزاد را انتخاب کنید. همچنین اگر می خواهید ببینید که یک سایت چه مقدار ترافیکی برای مدت زمان طولانی تولید می کند نیز مناسب است. در حال حاضر، شما می دانید این 5 نکته، شما را در مکان و رتبه خوبی برای انتخاب یک هاستینگ مناسب قرار می دهد. هم اکنون اطلاعات خود را با قبل از شروع به خواندن این مطلب مقایسه کنید.

منبع: webhostingresources.com