انتخاب هاستینگ مناسب

چه هاستینگی برای شما مناسب است؟

در این مطلب به بررسی انتخاب هاستینگ مناسب می پردازیم. اصطلاحات مربوط به فرایند ساده ایجاد یک سایت وردپرس، می تواند حیرت انگیز باشد. بحث هاستینگ از سرور های مشترک و سرور های اختصاصی و اختصاصی مجازی سخن می گوید که می تواند موضوعی عجیب باشد. در عوض کاربران ورد پرس مجبور خواهند شد بین مدیریت مستقیم و مدیریت غیر مستقیم یکی را انتخاب کنند که اکثرا بدون دانستن تاثیر آن روی سایتشان دست به انتخاب می زنند. برای ساده تر کردن این فرایند،توزیع برخی از گزینه های معمول هاستینگ در دسترس است. تفاوت های مهم بین هر کدام را مقایسه کنید تا مطمئن شوید نیاز های شما را برطرف می کنند و برنامه را به بهترین وجه با نیازهای شما تطبیق می دهند.

مطلب مرتبط:5 نکته که باید در مورد هاستینگ بدانید اما نمی دانید

سرور مشترک

این یک طرح خوب و پایه برای کسی است که دارای تخصص زیادی نیست، مانند وبلاگ نویسان، فروشگاه های تجارت الکترونیک و یا یک کسب و کار کوچک که مایل به ایجاد حضور آنلاین هستند. هاستینگ مشترک برای کسانی است که به دنبال انتخاب هاستینگ مناسب و ارزان برای سایت خود هستند، با یک سیستم مدیریت وب ساده که بدون هیچ گونه تجربه قبلی برای مدیریت سایت، ایمیل ها، دامنه ها و هر چیز دیگری مناسب است.

سرور اختصاصی مجازی

VPS می تواند یک گزینه عالی برای کسانی باشد که می خواهند بدون نیاز به یک سرور کلی، سرور قدرتمند داشته باشند. اگر شما یک تازه کار هستید و یا اینکه نوع ترافیک شما به یک سرور کلی نیاز ندارد، سرور اختصاصی مجازی گزینه ی مناسبی برای شما است. یک VPS از نرم افزاری به نام hypervisor استفاده می کند که اساسا VPS خود را دسته بندی می کند به طوری که قسمتی از سرور برای شما اجاره شده باشد اما کاملا تحت کنترل شما باشد. به این ترتیب، از لحاظ عملکرد بسیار شبیه یک سرور اختصاصی است، اما با کمترین هزینه.

سرور ابری

انتخاب هاستینگ مناسب

انتخاب هاستینگ مناسب

یک سرور ابری یک جایگزین برای هاستینگ در یک سرور فیزیکی است که آن سایت در شبکه سرور هاست می شود و به شما امکان ارتقا یا کاهش منابع مورد نیاز خود را می دهد (به عنوان مثال RAM یا پهنای باند)، به شما اجازه می دهد با توجه به نیازهای خود، بهینه سازی مورد نیازتان را انجام دهید.

سرور اختصاصی

یک سرور اختصاصی دقیقا همان چیزی است که به نظر می رسد: کل سرور، به هر منظوری که برای آن انتخاب می کنید اختصاص می یابد. هر سرور اختصاصی به شما دسترسی کامل می دهد و می تواند به طور کامل بر اساس نیازهای شما قابل تنظیم باشد. سرور توسط هاست شما در یک مکان پایدار ذخیره می شود، از این رو موجب صرفه جویی در هزینه تنظیم زیرساخت ها و نگهداری هزینه ها و اجازه دادن به تمرکز بر سایر موارد می شود.

مدیریت هاستینگ وردپرس

با مدیریت وردپرس،هاستینگ شما وردپرس را امن، پیکربندی و بهینه سازی می کند، و آن را انتخاب خوبی برای وبلاگ نویسان و کسب و کارهای کوچک و متوسط می کند.

امنیت

امنیت آنلاین روز به روز با گسترش نرم افزارهای مخرب و حملات فاسد مخرب بیشتر می شود و این برای سایت های وردپرس دو برابر است، به همین دلیل است که آنها مشترک هستند. به همین دلیل است که امنیت مدیریت می تواند  از استرس شما کم کند،این در حالی است که هاست خود را نگران محافظت از شما در برابر تهدیدات، ارزیابی آسیب پذیری ها و نظارت بر سایت خود برای ناهنجاری ها می کند.

حمایت کردن

مدیریت هاستینگ وردپرس می تواند مسائل مرتبط با وردپرس را پشتیبانی کند، در حالی که هاستینگ بدون مدیریت تنها درجاهایی کمک می کند که شما روی فضای سرور به آن اجازه دخالت کردن داده اید. بنابراین سطح پشتیبانی که نیاز دارید، تا حد زیادی به این بستگی دارد که چقدر راحت همه چیز را بدون کمک خارجی کنترل می کنید. در پایان روز، به قابلیت و تمایل شما برای یادگیری نحوه مدیریت سرور لینوکس یا یادگیری برای بهینه سازی امنیت برای وردپرس و یا هر چیز دیگری که هاستینگ در غیر این صورت ارائه می دهد، بستگی دارد.اگر علاقه مند به یادگیری و تمرین این مهارت ها هستید، می توانید برنامه ی میزبانی مدیریت نشده را دریافت کنید. اما اگر شما علاقه مند به تمرکز بر نوشتن و طراحی محتوا، کسب و کار خود و یا درگیر شدن با مشتریان را ترجح می دهید، توصیه می کنم میزبانی مدیریت شده را انتخاب کنید.

منبع: webhostingresources.com