سوالاتی که قبل از خرید وب هاستینگ باید بپرسید

سوالاتی که قبل از خرید وب هاستینگ باید بپرسید کدامند؟ کاربران عزیز همان گونه که ممکن است برخی بدانند قبل از اینکه از یک شرکت ارئه دهنده وب هاستینگ، هاست خریداری نمایید باید چندین سوال از شرکت مورد نظر بپرسید که در این پست سعی شده تمام این سوالات را بیاوریم تا در صورت نیاز به خرید وب هاستیگ بتوانید با چشم باز تری تصمیم بگیرید.

سوالاتی که قبل از خرید وب هاستینگ باید بپرسید

سوالاتی که قبل از خرید وب هاستینگ باید بپرسید عبارتند از:

حمایت فنی:

اعتبار سنجی فنی می بایست به راحتی در دسترس شما باشد. .مثل پاسـخ دادن به پرسشها شما نبایستی زیـادتر از چند دقیقه طول بکشد. چنان چه وقـت انتظار جـواب حمایت زیاد باشد این به این معناست که مـوارد زیادی با این کمپانـی همراه میباشد. پرسشها ی که می بایست شما پیش از خرید از کمپانـی هاستینگ در باره حمایت بپرسید و بازبینی نمایید عبارتند از:

1 ) چه موقعی آنان در دسترس میباشند؟

2 ) آیا حمایت فنی هزینه اضافه در بر دارد؟

3 ) نگاه کـرد تیم حمایت آنان از نظـر فنی چقدر پر قدرت میباشد؟

 

امنیت:

سرورهای میزبان وب سایت ها، وب سایت ها را از راه دور میـان پشتیبان گیری زیاد از میـان چند جای زیاد میزبانی می نمایـند . این سرورها می بایست دو فایروال برای حفاظت خود داشته باشند. در این چنین سرورها وب سایتی که در آن میزبانی می گـردد در مساوی هر گونه تهدید ات احتمالی مثل قطعی برق بلایای طبیعی و حملات هکرها امن میباشد. پرسش ها ی که برای امنیت می بایست بپرسید عبارتند از:

1 ) وب سایت تا چه حد امن میباشد؟

2 ) چطور امنیت انها عرضه می دهند؟

3 ) چطور می توان مطمئن شد که هکر ها یکپارچگی وب سایت شما را تحت اثر قرار ندهند؟

 

ذخیره سازی:

مقدار فضای ذخیر سازی عرضه شده برای وب سایت شما به معنای این است که وب سایت شما چقدر خواهـد توانست در آینده پیشرفت نماید و بزرگ گـردد می باشد. شما می بایست مطمئن شوید که فضایی که برای شما عرضه می گـردد بعدا بتوانید وب سایت خود را گسترش دهید. پرسشها ی که می بایست در این باره بپرسید عبارتند از:

1 ) مقدار فضای ذخیره سازی که انها عرضه می دهند چقدر است؟

2 ) آیا انها فضای اضافه در زمان پیشرفت وب سایت شما برای شما فراهم می نمایـند ؟

 

دومین:

گرفتن یک نام دامنه برای کسب و کار خود یکـی از مهمترین چیزها است که شما خواهید توانست انجام دهید پرسشها مرتبط به این عبارتند از:

1 ) ایا کمپانـی هاستینگ نام دامنه برای شما ثبت خواهد کرد؟

2 ) چه مدتی آن طول خواهد کشید؟

3 ) آیا هر گونه ارزش اضافه برای شما وجود دارد؟

 

طراحی و اجرا:

3 مورد مهم برای طراحی وب سایت وجود دارد 1 ) استخدام یک گسترش دهنده وب برای طراحی وب سایت 2 ) الگوی راه حل ارزان باتغییرات محدود 3 ) جدول تاسیسی راه حلی که در ان محتوای ان بوسیـله انجمن طراحان کمپانـی هاست اماده می گـردد اما تمام چیز همراه لایوت اسـت که می توان در ان تغییرات را تهیه کرد.اطمینان حاصل نمایید که کدام نوع برای شما مناسب میباشد. پرسشها مربوطه عبارتند از:

1 ) آیا آن ها یک سازنده وب سایت دارند که شما خواهید توانست آن را به آسانـی مدیریت نمایید ؟

2 ) آیا شما مدیریـت داخلی بر محتوا و ایجاد رسانی را دارید؟

 

ایمیل:

دو نوع از ایمیل وجود دارد. نخستین نوع POP 3 میباشد. این نوع ایمیل با نام دامنه متصل است و ایمیل را می توان بر حسب اطلاعات از پنجره وب میل مشاهده نمـود و یا آن را بر برنامه مثل Outlook یا Eudora دانلود نمـود و ایمیل ها را اخذ کرد. نوع دوم فوروارد آدرس یا ایمیل الایس (email alias ) اسـت که در آن شما می بایست یک آدرس ایمیل با @YourDomain داشته باشید و انرا به یک آدرس ایمیل مختلـف دیگر فوروارد نمایید . POP 3 اغلب مطلوب تر و مرغوب تر میباشد. پرسشها این قسمـت عبارتند از:

1 ) چه تعداد قابل توجهی از ایمیل الایس با پکیج شما خواهد آمد؟

2 ) آیا نام دامنه شما را برای ظاهری حرفه ای تر در خود خواهند داشت؟

3 ) هزینه افـزودن یک ایمیل اضافه چقدر میباشد؟

4 ) آیا هر گونه هزینه اضافه وجود دارد؟

 

بهینه سازی موتورهای جستجو:

برای این قسمـت پرسشها ی که می بایست بپرسید:

1 ) آیا search engine submissions همراه با پکیج شما موجود میباشد؟

2 ) چطور انجام کار می کند ؟

3 ) آیا شما خواهید توانست مدیریـت داخلی بر محتوا و ایجاد رسانی را داشته باشید؟

 

هزینه:

اطمینان حاصل نمایید که هیچ هزینه پنهـان وجود نداشته باشد. بعضـی از کمپانـی ها به شما یک هزینه زیـر برای ارزشیابی می دهند که انها برای خدمات اضافی هزینه هایی زیـادتر از شما بگیرند. پرسشها مرتبط به هزینه عبارتند از:

1 ) هزینه راه اندازی اولیه چقدر اسـت و دقیقا چه میباشند؟

2 ) هزینه مواظبت کردن ماهانه چقدر اسـت و حاوی چه چیزهایی میباشد؟

3 ) آیا هر گونه هزینه اضافه وجود دارد؟

4 ) چنان چه چنین است انها چه می باشند و چرا؟

خب دوستان به پایان مقاله آموزشی سوالاتی که قبل از خرید وب هاستینگ باید بپرسید رسیدیم. از توجه و همراهی شما سپاسگزاریم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر در زمینه سرور مجازی و سرور اختصاصی کلیک کنید.