از آنجایی که پس زمینه های تمام صفحه یک گرایش جدید برای طراحی وب است، شما همچنین می توانید یک تصویر پس زمینه را در سایت وردپرسی خود قرار دهید که بدون در نظر گرفتن اندازه صفحه نمایش روی صفحه قرار می گیرد.

درست است که برخی از تم ها در بازار وجود دارد که به شما اجازه می دهد تصویر پس زمینه تمام صفحه را تنظیم کنید، اما مواردی وجود دارد که شما باید راهی برای کمبود تم خود پیدا کنید.

در اغلب موارد شما ممکن است ترس از خرابی وبسایت خود در صورت تغییر در مدل صفحه یا تم ها داشته باشید. در این صورت، ممکن است شما ایده ای خوب را کنار گذاشته باشید. در حقیقت، هنوز هم یک راه آسان برای شما وجود دارد که یک تصویر تمام صفحه را رو پس زمینه قرار دهید. یک جایگزین مناسب برای کد این است که به پلاگین منحصر به فرد تکیه کنید.

اضافه کردن تصویر پس زمینه تمام صفحه در وردپرس با پلاگین

پلاگین های منحصر به فرد زیادی وجود دارد که در آن شما باید اولویت اول را به  Simple Full Screen Background Image بدهید زیرا از آن راه ساده ای برای تنظیم تصویر پس زمینه صفحه نمایش به صورت خودکار شبیه سازی شده است. با استفاده از این پلاگین، خواهید دید که چیزها بسیار ساده تر از تصور شما خواهند بود.

برای نصب افزونه، می توانید پلاگین را به صورت دستی دانلود کنید و آن را به پوشه / wp-content / plugins آپلود کنید یا به طور مستقیم از Plugins> Add New Page به آن دسترسی پیدا کنید. برای صرفه جویی در وقت خود، ما توصیه می کنیم که روش دوم را انتخاب کنید.

تصویر پس زمینه

با داشتن افزونه فعال شده، باید به صفحه Appearance> Fullscreen BG Image بروید که در آن شما مجاز به انتخاب یک تصویر از رسانه خود یا از کامپیوتر خود هستید. به محض بارگذاری تصویر، یک صفحه تایید با پیش نمایش آن مشاهده خواهید کرد. اگر از پیش نمایش راضی هستید، باید “کلیک کنید” را فشار دهید. در این لحظه شما خواهید دید که سایت وردپرس شما تصویری را که پس زمینه انتخاب کرده اید قرار میگیرد.

تصویر پس زمینه

با این حال، این بدان معنا نیست که شما آزاد هستید هر عکسی را انتخاب کنید، هرچند که به طور خودکار مرورگر را پر می کند. چند نکته برای انتخاب یک تصویر پس زمینه مناسب وجود دارد.

تصویر پس زمینه نباید توجه بازدیدکنندگان شما را منحرف کند.

هنگامی که شما سایت وردپرس خود را می بینید، باید توجه داشته باشید که تصویر پس زمینه طرح شما را خراب نمیکند که باعث بوجود امدن تجربه ای بد میشود

برای ایجاد نام تجاری خود، یک تصویر پس زمینه مناسب به شما کمک خواهد کرد.

از آنجا که یک تصویر کوچک روی صفحه نمایش بزرگتر تار می شود، توصیه می شود تصویری بزرگتر از 1600 × 1200 پیکسل را برای تضمین کیفیت تصویر پس زمینه خود انتخاب کنید.

تمام تصویر پس زمینه تصویر PRO

نسخه پیشرفته در تعداد تصاویر پس زمینه با نسخه رایگان آن متمایز میشود. به طور دقیق، شما مجاز به تنظیم یک تصویر به عنوان پس زمینه خود در نسخه رایگان هستید. در حالی که شما در نسخه پیشرفته مجاز به انتخاب بینهایت تصویر زمینه هستید

نظر نهایی

علاوه بر یک تصویر پس زمینه تمام صفحه، یک پس زمینه ویدئویی نیز به شما در جذب بازدیدکنندگان کمک میکند و وبسایت خود را مدرن تر می کند، بنابراین شما می توانید یک پس زمینه ویدئویی برای WordPress اضافه کنید.
با این حال، هنگام اضافه کردن ویدیوها باید محتاط باشید زیرا سرعت سایت شمارو پایین میاورند و تجربه ی بدی را برای کاربران رقم میزنند.