وردپرس ساخته شده در منطقه نظرات است که به عنوان یک پلت فرم برای کاربران شما برای ابراز ایده های خود کار میکند ، که به شما کمک می کند تا با آنها ارتباط برقرار کنید وکمک میکند تا یک سایت وردپرسی فعال بسازید؛ در این آموزش قصد داریم به Comment redirection بپردازیم که به ترافیک سایت شما کمک خواهد کرد.

با این حال، میتوانید با هدایت آنها به صفحه تشکر و یا یک صفحه سفارشی دیگر بهتر با کاربران خود ارتباط برقرار کنید. با یک صفحه تغییر مسیر نظر، نه تنها میتوانید از کسانی که برای اولین بار نظر خود را در وبسایت شما قرار داده اند قدردانی کنید، بلکه میتوانیداطلاعات ارزشمندی دیگر را برای آنها بیان کنید.
از یک طرف، کاربران شما با تشکر شما تجربه بهتری خواهند داشت. از سوی دیگر، شما می توانید ترافیک بیشتری را دریافت کنید، زیرا کاربران احتمالا در سایت شما بیشتر باقی می مانند تا اطلاعات مفیدی کسب کنند. در این مقاله ما شما را در مورد چگونگی راه اندازی نظر تغییر مسیر در یک سایت وردپرس راهنمایی می کنیم.

راه اندازی comment redirection در وردپرس

به نظر می رسد دشوار است که نظرات خود را به یک صفحه سفارشی هدایت کنید. با این حال، با استفاده از یک افزونه، همه چیز بسیار ساده تر خواهد شد، زیرا شما نیازی به نوشتن کد ندارید. در طول تحقیق ما، افزونه Yoast Comment Hacks به ما یک درک عمیق می بخشد، زیرا می تواند بسیاری از ویژگی های سیستم نظرسنجی پیش فرض را به آسانی اضافه کند.

redirect comment plugin

نصب افزونه

دو راه برای نصب پلاگین Yoast Comment Hacks وجود دارد: از طریق Backend یا به صورت دستی. برای اولین بار، شما نیاز به جستجو برای نام پلاگین در PluginsPlugins > Add New دارید، و در مرحله بعد از شما می خواهد پلاگین را بصورت دستی به سایت وردپرسی خود آپلود کنید. از آنجایی که اولین مرحله بسیار ساده تر از دومی است، به شما توصیه می کنیم به راحتی به دایرکتوری پلاگین وردپرس بروید.

پس از فعال سازی، شما باید یک صفحه تشکر یا یک صفحه سفارشی ایجاد کنید که می خواهید نظرات خود را به آن هدایت کنید. برای ترافیک بیشتر و نرخ تبدیل بالاتر، توصیه می شود تعدادی پیوند به صفحه اضافه کنید، مانند پیوندهایی به پست های محبوبی که قبلا گذاشته اید، پیوند به پیشنهادات ویژه، پیوندهایی به پروفایل های رسانه های اجتماعی و غیره…
سپس روی نتیجه Settings > Comment صفحه هک شده، شما می توانید حداقل طول نظر را تنظیم کنید، لینک های ایمیل اضافه کنید، پیام های پیشنهادی را تنظیم کنید و ایمیل های نظرات را پاک کنید. این مقاله تنها بر یکی از ویژگی های مهم تمرکز دارد یعنی نظر تغییر مسیر(Comment redirection). اگر دنبال ویژگی های دیگر هستید، می توانید جستجو های عمیق تر را در Yoast Comment Hacks بسازید.

در قسمت “Comment redirection“، می توانید صفحه ای را که از فهرست کشویی ایجاد کرده اید انتخاب کنید. در نهایت، فراموش نکنید که تغییرات خود را ذخیره کنید.

تست افزونه

برای بررسی اینکه آیا این افزونه کار می کند، شما باید از وبسایت خود با یک کاربر ناشناس بازدید کنید که قبلا در سایت وردپرسی شما نظر نداده. سپس پس از اظهارنظر در مورد هر پست، به آن صفحه هدایت می شوید. در آن زمان، شما می توانید تأیید کنید که شما با موفقیت نظر تغییر مسیر در سایت وردپرسی خود را راه اندازی کرده اید یا خیر.
علاوه بر افزونه Yoast Comment Hacks، راه های بیشتری برای بهبود سیستم افزونه وردپرس و اضافه کردن ویژگی های بیشتری وجود دارد.