نحوه‌ی دنبال کردن فیلترینگ سایت‌های اینترنتی

نحوه‌ی دنبال کردن فیلترینگ سایت‌های اینترنتی به چه صورت است ؟ شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد . در این مطلب سعی شده است که بصورت گام به گام و کامل برای شما توضیح دهیم . امیدواریم مقاله نحوه‌ی دنبال کردن فیلترینگ سایت‌های اینترنتی برای شما مفید و کاربردی باشد. با ما همراه باشید.

دنبال کردن فیلترینگ سایت‌های اینترنتی

دنبال کردن فیلترینگ سایت‌های اینترنتی

مراحل از میـان بردن فیلتر:

چنان چه که اداره کننده تارنمای (وب سایت) فیلتر شده تقاضـای بازبینـی به مساله خود را داشته باشد می بایست ضمن پالایش تارنمای خود از محتوای مجرمانه، نسبت به ثبت تارنما در پایگاه ساماندهی پایگاههای اینترنتی اقدام نماید .

متقاضی بازبینـی به مساله وب سایت فیلتر شده می بایست پـس از داخل به سایت مذکور، با ارسال یک ای‌میل به نشانی shekayat@dci.ir تقاضـای خود را مبنی بر از میـان بردن فیلترینگ ارور ب به “کارتیـم مشـخص مصادیق پایگاه‌های اینترنتی” اعلام نماید .

در نهایت فـرد مسوول تارنما می بایست ضمن رجوع به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محل، ساختـار تقاضـای از میـان بردن فیلتر ارور ب به دبیرخانه کارتیـم مصادیق محتوای مجرمانه قانون جرایم کامپیوتر ‌یی (فرم پیوست) را پر نماید و پـس از احراز هویت شخص، اصل ساختـار پر شده بوسیـله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به این مرکز جهت اقدامات بعدی ارسال گـردد و از طریق شماره تلفن‌های 4-02188846962 قابل دنبال کردن می باشد.

شایان ذکر هست بعد از ثبت تارنما در پایگاه ساماندهی ، همه مرحلـه ها از میـان بردن فیلتر ،از ابتدا تا آخر ، بصورت الکترونیکـی و از طریق درگاه   rafefilter.internet.ir انجام شده و هیچ گونه نیازی به رجوع حضوری با ارگان ها و گذاشته ای مختلـف وجود ندارد.

آشنایی با اعضای کارتیـم مصادیق محتوای مجرمانه:

1) دادستان کل کشور (رئیس کارگروه)

2) وزیر یا نماینده ی وزیر اطلاعات

3) وزیر یا نماینده ی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

4) وزیر یا نماینده ی وزیر دادگستری

5) وزیر یا نماینده ی وزیر رابطه ات و فناوری اطلاعات

6) وزیر یا نماینده ی وزیر علوم تحقیقات و فناوری

7) وزیر یا نماینده ی وزیر آموزش و پرورش

8) فرمانده قوت انتظامی

9) یک شخـص خبره در فناوری اطلاعات و رابطه ات به گزینش کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی

10) یک شخـص از نمایندگان عضو کمیسیون قضائی و حقوقی به گزینش این کمیسیون به تائید مجلس شورای اسلامی

11) رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

12) رئیس سازمان صدا و سیما

13) نماینده دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی

خب دوستان به پایان مقاله آموزشی نحوه‌ی دنبال کردن فیلترینگ سایت‌های اینترنتی رسیدیم . از توجه و همراهی شما با این مطلب سپاسگزاریم . برای مشاهده اطلاعات بیشتر درمورد سرور مجازی انگلستان و سرور مجازی اسپانیا کلیک نمایید.