برای داشتن یک رتبه خوب در الکسا و رفع مشکلات سایت خود که از آن مطلع نیستید باید وب سایت خود را آنالیز کنید woorank بهترین گزینه ممکن برای شما خواهد بود.

اگر شما نیاز دارید که سایت خود را آنالایز کنید ولی نمی دانید که مشکلات و نقاط قوت سایت شما چه چیز هایی می باشد و دنبال آنالیزر های مختلف رته اید که مبالغ هنگفتی از شما طلب می کنند برای آنالیز سایت شما پیشنهاد ما به شما یک وب سایت رایگان آنالیز وب سایت است WooRank همان چیزی هست که دنبالش بودید.

woorank

روش کار با woorank بسیار ساده می باشد و کافی است که دامنه سایت خود را در بخش جستجو وارد نمایید تا یک آنالیز کامل و حرفه ای به شما ارائه کند.
نکته بسیار مثبت woorank این می باشد که علاوه بر انلایز سایت شما راه های مرتفع ساختن مشکلات سایت شمارا به شما خواهد گفت و می توانید یک فایل PDF از آن تهییه کنید و سپس بعد از انالیز های مختلف میزان پیشرفت وپسرفت های خود را به دقت مشاهده نمایید

اما این وب سایت تنها هر هفته تنها یک بار به شما خدمت آنالیز وب سایت می دهد. و در این مدت یک هفته می توانید مشکلات سایت خود را مرتفع سازید. این سایت بسیار حرفه ای می باشد و بزرگترین سایت های داخل ایران وسرتاسر جهان از آنالیز های آن استفاده می نمایند.

برای آنالیز وب سایت خود کافی است به وب سایت WooRank مراجعه فرمایید.