X

نحوه بهینه سازی شیر ترانیکس و کاهش فشار sharetronix به سرور و mysql

نحوه بهینه سازی شیر ترانیکس و کاهش فشار sharetronix به سرور و mysql

در این مطلب قصد داریم نحوه بهینه سازی شیر ترانیکس و کاهش فشار sharetronix به سرور و mysql را برای شما کاربران عزیز توضیح دهیم. امیدواریم این آموزش برای شما نیز مفید و کاربردی باشد. با ما همراه باشید.

شیر ترانیکس و کاهش فشار sharetronix

اسکریپت میکروبلاگر شیرترانیکس به محبوب ترین اسکریپت طراحی و راه اندازی شبکه های اجتماعی فارسی زبان تبدیل شده است . وجود طراحی غیر استاندارد دیتابیس mysql اسکریپت شیرترانیکس به خصوص در نسخه های پایین تر از ۲٫۰ سبب اعمال  فشار وحشتناک sharetronix به وب سرور و MySQL سرور میگردد .  البته تمام فشار اسکریپت شیرترانیکس به MySQL و دیتابیس ناشی از طراحی آن نیست .  بخش زیادی از این فشار به سرور مربوط به استفاده از پلاگین های غیر استاندارد و ناسازگار است .

در صورتی که شما نیز با مشکل فشار غیر طبیعی دیتابیس MySQL شیرترانیکس فارسی و یا فشار sharetronix به وب سرور و PHP مواجه هستید و به دنبال راه حلی برای بهینه سازی اسکریپت و دیتابیس شیرترانیکس خود هستید ، به بهترین مرکز برای بهینه سازی اسکریپت خود مراجعه کرده  اید . با استفاده از خدمات بهینه سازی دیتبایس و اسکریپت شیرترانیکس Sharetronix کامپایلر میزان مصرف منابع سرور سایت شما متحول خواهد شد . به عبارتی کاهش فشار و افزایش سرعت سایت مبتنی بر شیرترانیکس شما باور نکردنی و غیر قابل مقایسه با قبل از بهینه سازی خواهد شد .  خدمات بهینه سازی اسکریپت شیرترانکیس وب سایت های بزرگ و سنگین شامل موارد زیر است .

بهینه سازی دیتابیس شیرترانیکس

همانطور که بالاتر نیز به آن اشاره شد ، شیرترانیکس به خصوص در نسخه های قدیمی تر با مشکل طراحی غیر استاندارد جداول دیتابیس MySQL مواجه است . اولین مرحله بهینه سازی اسکریپت شیرترانیکس ، بهینه سازی دیتابیس sharetronix خواهد بود . بهینه سازی دیتابیس شیرترانیکس شامل بهینه سازی ساختار دیتابیس و همچنین MySQL Server لینوکس شما خواهد بود . تغییرات ایجاد شده کاملا اختصاصی و در انحصار کامپایلر است و نتیجه آن کاهش باورنکردنی مصرف CPU و منابع سرور توسط دیتابیس shretronix خواهد بود .

شیر ترانیکس و کاهش فشار sharetronix

بهینه سازی وب سرور شیرترانیکس

در صورت بالا رفتن تعداد درخواست های ارسال شده به سمت سرور ، وب سرور نیز زیر فشار سنگینی خواهد رفت که سبب کند شدن زمان پاسخ به درخواست ها و در نتیجه کند شدن شدید سایت مبتنی بر شیرترانیکس خواهد شد . یکی از بد ترین کار هایی که میتوانید در مورد سایت شیرترانیکسی خودتان انجام دهید ، استفاده از پلاگین های Nginx سر راه وب سرور آپاچی کانفیگ نشده است . نتیجه آن بالا رفتن لود سرور تا مرز ۱۰۰ خواهد بود . بهترین وب سرور برای شیرترانیکس به ترتیب وب سرور های Nginx (به عنوان وب سرور اصلی و بدون وجود آپاچی) ، وب سرور لایت اسپید و در نهایت وب سرور آپاچی است . با وجود یک کانفیگ حرفه ای و کامل در وب سرور ، لود سرور شما به شکل قابل توجهی کاهش یافته و سرعت سایت مبتنی بر شیرترانیکس نیز بالا تر خواهد رفت . در صورت نیاز به لایت اسپید ، ما نسخه رایگان آن را برای شما نصب و کانفیگ میکنید و نیازی به خرید لایسنس برای لایت اسپید نخواهد بود .

شیر ترانیکس و کاهش فشار sharetronix

بهینه سازی لینوکس و کرنل برای sharetronix

یکی از خدمات کاملا اختصاصی و حرفه ای کامپایلر برای بهینه سازی اسکریپت sharetronix بهینه سازی و کانفیگ لینوکس و کرنل اختصاصا برای اسکریپت شیرترانیکس است . با در اختیار داشتن یک سرور مجازی یا اختصاصی امکان ایجاد تغییرات در لینوکس و بهینه سازی کرنل و هسته لینوکس برای اسکریپت شیرترانیکس وجود خواهد داشت. ما سیستم عامل لینوکس شما را به بهترین نحو ممکن با اسکریپت شیرترانیکس سازگار خواهیم کرد . یکی از بزرگ ترین دستاورد های بهینه سازی کرنل و لینوکس برای اسکریپت شیرترانیکس ، کاهش فشار به هارد و I/O خواهد بود ، I/O دقیقا یکی از موارد مهم در بالا بردن لود سرور های لینوکس میزبانی اسکریپت شیرترانیکس است .

شرایط استفاده از خدمات کانفیگ سرور شیرترانیکس

برای استفاده از خدمات کانفیگ سرور های مبتنی بر اسکریپت شیرترانیکس فارسی باید سرور مجازی یا سرور اختصاصی خود را از ما خریداری کنید . این اولین و اصلی ترین شرط بهینه سازی اسکریپت و دیتابیس sharetronix توسط کامپایلر است .

بعد از خرید سرور و انجام کامل کانفیگ و بهینه سازی سرور و اسکریپت ، دسترسی روت یا root access به هیچ عنوان به شما سپرده نخواهد شد ، چرا که کانفیگ کاملا اختصاصی و در انحصار کامپایلر است .

دسترسی های کامل ادمین کنترل پنل وب هاستینگ به شما داده خواهد شد . تیون روزانه دیتابیس و وب سرور ، بکاپ هفتگی و منظم روی سرور های بکاپ و مانیتورینگ سرور شما نیز جزو خدمات بهینه سازی اسکریپت شیرترانیکس خواهند بود.

خب کاربران عزیز به انتهای مقاله آموزشی نحوه بهینه سازی شیر ترانیکس و کاهش فشار sharetronix به سرور و mysql رسیدیم. از توجه و همراهی شما سپاسگزاریم .

Categories: آموزش ها
iranvps writer: