X

آموزش لاگین به Webmail هاست windows Plesk

آموزش لاگین به Webmail هاست windows Plesk

در این مطلب قصد داریم به آموزش لاگین به Webmail هاست windows Plesk برای شما دوستان عزیز بپردازیم امیدواریم مقاله آموزش لاگین به Webmail هاست windows Plesk مورد توجه شما قرار بگیرد و برایتان مفید و کاربردی واقع شود. با توضیحات کاملتر در ادامه با ما همراه باشید.

آموزش لاگین به Webmail هاست windows Plesk

همانطور که مشاهده هنمودید در مقالات پیش به چگونگی لاگین به اکانت میل تهیـه شـده در هاست سی پنل اشاره نمودیم. دراین مطلب به شما اموزش خواهیم داد که چطور به دو شیوه مسقیم و غیر مستقیم به وب میل هاست اشتراکی پلسک خود لاگین نمایید، بـعد پیش از مطالعه این متن ابتدا به مقاله چگونگی تهیه ایمیل اکانت رجوع نمایید تا با روش ساختن اکانت ایمیل در هاست های ویندوزی آشنا گردید ، بعـد با بهره گیری از این متن به آسانـی به وب میل مدنظـر خود لاگین نمایید:

 

وارد شدن به اکانت ایمیل هاست به شیوه مستقیم :

برای این کار فقط ضـروری است ادرس پایین را مرورگر وارد نمایید :

http://webmail.Yourdomain.com

چنان چه که نیم سرور های دامنه شما تاکنـون ست نگردیده باشند به آسانـی خواهید توانست از ادرس پایین برای لاگین به وب میل بهره گیری نمایید :

http://your.server.ip.address:9998

یا

http://servername:9998

همـان طور که مشاهده نمودید در شیوه مسقیم با بهره گیری از دامنه، ای پی سرور و هاست نیم سروری که هاست شما بر روی ان تهیه گردیده می باشد خواهید توانست به وب میل لاگین نمایید… پـس از مشاهده صفحه داخل ی وب میل، ادرس ایمیل و پسوردی که برای ان در پلسک ست کرده بودید را وارد نمایید تا با موفقیت وارد Webmail گردید.

 

لاگین به وب میل از طریق هاست پلسک (غیر مستقیم)

  1. ابتدا به کنترل پنل پلسک هاست خود وارد شوید.
  2. از منوی بالا بر روی Mail کلیک نمایید.
  3. از میـان تب های موجود در صفحه تازه تب Email address را بیابید.
  4. در صفحه باز شده ایمیل هایی که قبلا تهیه کرده اید نمایش داده میشوند برای لاگین به هر یک از مورد ای که در سمت راست باکس Email address وجود دارد بهره گیری نمایید تا صفحه Webmail برای شما نمایش داده گـردد …

آموزش لاگین به Webmail هاست windows Plesk

خب دوستان مقاله آموزش لاگین به Webmail هاست windows Plesk در اینجا به پایان رسید. از توجه و همراهی شما با این مطلب سپاسگزاریم. در صورتی که نیاز به اطلاعات جامعی در زمینه سرور مجازی و سی پنل دارید پیشنهاد می کنیم سایر مقالات این سایت را مطالعه و بررسی نمایید.

Categories: آموزش ها
iranvps writer: