X

ده نکته برتر انتخاب بهترین ارائه دهنده هاستینگ

بهترین ارائه دهنده هاستینگ

ده نکته برتر انتخاب بهترین ارائه دهنده هاستینگ

در این بخش قصد داریم ده نکته برتر انتخاب بهترین ارائه دهنده هاستینگ را برای شما شرح دهیم. با سایت تخصصیiranvpsهمراه باشید.

مطلب مرتبط:چه هاستینگی برای شما مناسب است؟

میتوان گفت که بدون هیچ شکی هر کسب و کاری می تواند از پردازش ابری بهره ببرد. برای انتخاب مناسبترین ارائه دهنده فضای ابری شما باید به نکات زیر توجه کنید.

۱) رابط کاربری

زمانیکه شما یک پردازشگر ابری خاصی را تست میکنید رابط کاربری (UI) فاکتوری مهم برای شما به شمار می آید. اگر بخواهید مطمئن شوید که آیا بخشهای IT شما بخوبی به محیط های کار مجازی جدیدی منتقل می شوند یا خیر ،باید از یک رابط کاربری عالی استفاده کنید. پس، فقط یک ارائه دهنده فضای ابری با رابط کاربری ثابت شده میتواند بهترین انتخاب شما باشد.

۲) توافق نامه سطح خدمات

در اصل این نمونه از توافق نامه زمانیکه شما در حال استفاده از خدمات فضای ابری میباشید، تعهدنامه ای از طرف شرکت ارائه دهنده خدمات می باشد. برای مثال توافق نامه سطح خدمات میتواند شامل بخشی باشد که شرکت ارائه دهنده در آن موظف است بسرعت در قبال مشکلاتی که پیش می آید پاسخگو باشد و یا برای پوشش برخی از هزینه های خرابی ناخواسته بازپرداختی هایی را انجام دهد. این بدین معناست که اگر این توافق نامه با صرف نظر از همه دلایل، ناکارآمد و ناکافی باشد بنابرین شما نمیتوانید انتظار خدمات و کیفیتی خوب را داشته باشید.

۳) کارآیی

منابع محاسباتی که توسط ارائه دهندگان فضای ابری استفاده می شوند غالبا از نظر سایز و ظرفیت باهم فرق میکنند. برای مثال، ظرفیت ذخیره سازی و زمان پاسخگویی عوامل مهمی هستند که کارآیی کلی نرافزارهای شما را در محیط فضای ابری تحت تاثیر قرار میدهند.

۴) امنیت

آیا شرکت ارائه دهنده فضای ابری میتواند سطح امنیت مطلوبی برای شبکه و تمام داده هایی که شما استفاده می کنید را تضمین کند؟چگونه؟ یکی از راه هایی که امنیت را برای اطلاعاتتان تأمین میکند اینست که در جستجوی شرکتی باشید که گواهینامه ها و استادنداردهای لازم در این زمینه را دارا باشد.

۵) موقعیت مراکز داده و زیرساخت شبکه ای شرکت ارائه دهنده خدمات

زیر ساخت شبکه باید کاملا قادر باشد که نیازهای خاص کسب و کارتان را پشتیبانی نماید. علاوه بر این، موقعیت مراکز داده ای که توسط شرکت ارائه دهنده خدمات استفاده می شوند میتوانند از راههای مختلفی بر عملکرد کلی فعالیتتان تاثیر داشته باشند. برای مثال ما در مورد سرعت، طراحی قابل قبول برنامه ها ، محدودیتهای قانونی، کاربرد قوانین محلی و مشابه آنها صحبت میکنیم.

۶) خدمات مشتری و پشتیبانی فنی

این مسئله که آیا شرکت ارائه دهنده فضای ابری پشتیبانی فنی را برای هر دو مدل پیش پرداختی و یا اشتراکی بصورت رایگان انجام میدهد یا خیر مهم و ضروری می باشد. بنابراین توجه به بخش دپارتمان پشتیبانی شرکت ارائه دهنده در انتخاب نهایی شما بسیار مهم می باشد.

۷) صورتحساب و قیمت گذاری

بعنوان مشتری فضای ابری شما باید از منابع ذیل آگاه باشید: ram, cpu, پهنای باند و ظرفیت ذخیره سازی . علاوه بر این شما ممکن است مجبور شوید تصمیم خود را برای انتخاب یک شرکت ارائه دهنده بطور کامل بر اساس پایین ترین قیمت موجود بررسی کنید. در دراز مدت شاید شما مجبور شوید تا پولی بیشتر از آنکه در ابتدا پرداخت کردید هزینه کنید.

۸) هزینه های کلی و پنهان

اینکه بسیاری از شرکت های ارائه دهنده فضای ابری تمایل به پنهان کردن مجموع هزینه های مربوط به خدماتشان هستند،جای تعجب و شگفتی ندارد. بعضی اوقات اختلاف بسیار زیادی بین قیمت واقعی و قیمت تبلبغاتی وجو دارد. وقتی این مسئله پیش میآید شما باید شناخت کاملی از سیاست قیمت گذاری این شرکت ها داشته باشید.

۹) امنیت مالی

چه مدت است که شرکت ارائه دهنده خدمات در این حوزه فعالیت میکند. آیا این شرکت به اندازه کافی سرمایه گذاری کرده و از نظر مالی قوی می باشد. در مورد احتمال ورشکستگی و یا انتقال شرکت به غیر چه فکری کرده اید. بهتر است که این سوالات را از قبل از امضای توافق نامه کاربری از خود بپرسید نه زمانیکه شما از آن استفاده میکنید و از تمام خدماتشان در حال بهره وری هستید.

۱۰) منابع

در نهایت، همه ی موارد به شهرت و نام برند برمی گردد، اینطور نیست؟ مانند بقیه کسب و‌کارها شرکتهای ارائه دهنده خدمات فضای ابری باید بطور کامل ارزیابی و مقایسه شوند. شما باید در جسجوی منابع آنها باشید تا از این طریق بتوانید از کیفیت و قابل اطمینان بودن خدمات آنان، عملکرد کلی شبکه و کیفیت پشتیبانی انها مطلع شوید.

منبع:webhostingresources.com

Categories: هاستینگ
Writer Iranvps: